cloud slide2 slide3 slide4 slide5 slide6 stress
Cloud diensten Uw werkomgeving overal ter wereld beschikbaar.
Levert totaaloplossingenMet de oplossingen van Technoberg heeft u uw ICT-zaken in één keer goed geregeld.
Dat is pas zorgeloos ondernemen . . .
Individuele aandachtDe combinatie van individuele aandacht, flexibiliteit en communicatie waarborgen onze kwaliteiten.

Levert totaaloplossingenMet de oplossingen van Technoberg heeft u uw ICT-zaken in één keer goed geregeld.
Dat is pas zorgeloos ondernemen . . .
Uw inhouse ICT-erOnze dienstverlening is zo opgericht dat u alle voordelen van een inhouse ICT-er heeft zonder de hoge kosten van een full time IT-medewerker in dienst te hebben.
Sponsor van FC VolendamGaat u, als nieuwe klant, met ons mee naar een wedstrijd?
VAST EN 06, GEEN STRESSOnbeperkt mobiel bellen en SMS'en voor slechts € 17,50 in Nederland.
Onbeperkt vast bellen voor slechts € 17,50 in Nederland inclusief toestel.

Uw voordelen:

  • Sneller werken
  • Lagere voorraadkosten
  • Productiviteit verhogend
  • Weten wat er overal in uw bedrijf gebeurt.
  • Inzichtelijk brengen van klant signalen
  • Verhoogt de productiviteit op alle niveaus

Waarom nadenken over ERP?
Het is het belang van iedere organisatie om doorlopend na te denken over de mogelijkheden om de marktpositie vast te houden, de productiviteit te verhogen, de organisatie te verbeteren of de kosten te verlagen. Dit zijn precies doelstellingen die u met de toepassing van een ERP systeem kunt realiseren. De toepassing van ERP software maakt uw organisatie effectiever, efficiënter, sneller en flexibeler. De beheersing van uw bedrijfsproces wordt beter, doorlooptijden van orders verkorten, de klantgerichtheid neemt toe, de voorraadkosten worden lager en de servicegraad stijgt.

Waarom nadenken over CRM?
Customer Relationship Management (CRM) is een strategie waarmee u uw concurrentiepositie kunt versterken door u te concentreren op de wensen en behoeften van uw klanten en prospects. CRM-oplossingen leveren de technologie voor bedrijven die helpt klantgerichter en doelgerichter te worden. Door in uw organisatie een CRM-strategie in te voeren, kunt u de relatie met uw klanten verbeteren, uw kosten verlagen en dus concurrerender te werk gaan.

Neem contact op met de Technoberg servicedesk om te weten te komen wat deze oplossingen voor u kunnen betekenen.

Enterprise Resource Planning (ERP)

ERP staat voor Enterprise Resource Planning. ERP heeft tot doel om de productiviteit van organisaties te maximaliseren, kosten te beheersen en optimaal te voldoen aan klantwensen.

ERP brengt de automatische afhandeling van logistieke, administratieve en financiële bedrijfsprocessen onder in één bedrijfsbreed informatie- en managementsysteem. Deze geïntegreerde automatiseringsoplossing is bekend als ERP-software, ERP-pakket of ERP-systeem. ERP-systemen zijn toepasbaar voor nagenoeg alle typen organisaties, groot en klein en zowel producerend als dienstverlenend.

ERP-software is bijna altijd opgebouwd uit standaard softwaremodules. Hiermee wordt een configuratie samengesteld die volledig aansluit bij de specifieke automatiseringsbehoefte van de organisatie. Aanvullende functionaliteiten, zoals customer relationship management (CRM) en supply chain management, maken al deel uit van het ERP-systeem of kun je als externe applicatie aan het ERP-systeem koppelen.

Customer Relationship Management (CRM)

Het is een bedrijfscultuur gericht op het binnenhalen en het behouden van de juiste klanten. Een goede CRM oplossing biedt u een gemakkelijke, flexibele en geïntegreerde manier van werken. Het stelt u en uw medewerkers in staat gefundeerde beslissingen te nemen, uw omzet te verhogen en uw klanten een superieure service te bieden.

Het doel van de meeste organisaties is winst te behalen uit het binnenhalen van nieuwe klanten en het behouden van bestaande klanten. De waarheid in deze is dat veel bedrijven hun bestaande klanten slecht managen en daardoor veel omzet laten liggen. Het mag als bekend worden verondersteld dat het binnenhalen van een nieuwe klant 7 tot 8 maal zoveel kost als het genereren van omzet bij bestaande klanten.

Als u niet weet wie uw klanten zijn, hoe kunt u dan omzet genereren bij uw klanten? Weet u welke 20% van uw klanten 80% van uw winst genereert? Zo niet, dan zult u serieus een CRM implementatie moeten overwegen.