Eerstelijns support medewerker

Posted by Posted by 0 comments

Vind jij het leuk om klanten telefonisch te woord te staan en je kennis binnen de IT verder te ontwikkelen? Bij een jong, ISO27001 gecertificeerd, groeiend en innoverend bedrijf met een informele werksfeer? Dan zoekt Technoberg IT services jou!

Wij bieden een aantrekkelijk salaris en een persoonlijk opleidingsplan. Doordat wij een totaalpakket leveren aan het MKB-bedrijfsleven, bieden wij op verschillende niveaus ondersteuning, zo word je werk nooit saai!

Als helpdeskmedewerker ben je verantwoordelijk voor het te woord staan voor de klanten van onze organisatie op het gebied van IT. Jouw taak bestaat uit het telefonisch te woord staan van klanten en zo goed mogelijk uitvragen wat het probleem is. Wanneer je dit zelf kan oplossen dan probeer je er samen met de klant uit te komen. Lukt het niet en is het probleem veel te complex? Dan maak je een ticket aan voor de klant en zet je het incident door naar het team van de tweedelijns.

Onze Helpdeskmedewerker voldoet aan de volgende eisen

Voorzien van een rijbewijs
Minimaal een afgeronde opleiding MBO Niveau 4 MBO ICT beheer.
Affiniteit met ICT
Leergierig
Daarnaast is het belangrijk dat je communicatief vaardig, analytisch en stressbestendig bent en houdt van aanpakken.
Je kan goed werken in een team en kan goed overweg met klanten.
Arbeidsvoorwaarden

Marktconform salaris
24 vakantiedagen
Werken in een informeel en ervaren team
Mogelijkheid tot het volgen van cursussen

Neem contact met ons op via 088-1337800 of mail naar vacature@technoberg.nl

*Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.