cloud slide2 slide3 slide4 slide5 slide6 stress
Cloud diensten Uw werkomgeving overal ter wereld beschikbaar.
Levert totaaloplossingenMet de oplossingen van Technoberg heeft u uw ICT-zaken in één keer goed geregeld.
Dat is pas zorgeloos ondernemen . . .
Individuele aandachtDe combinatie van individuele aandacht, flexibiliteit en communicatie waarborgen onze kwaliteiten.

Levert totaaloplossingenMet de oplossingen van Technoberg heeft u uw ICT-zaken in één keer goed geregeld.
Dat is pas zorgeloos ondernemen . . .
Uw inhouse ICT-erOnze dienstverlening is zo opgericht dat u alle voordelen van een inhouse ICT-er heeft zonder de hoge kosten van een full time IT-medewerker in dienst te hebben.
Sponsor van FC VolendamGaat u, als nieuwe klant, met ons mee naar een wedstrijd?
VAST EN 06, GEEN STRESSOnbeperkt mobiel bellen en SMS'en voor slechts € 17,50 in Nederland.
Onbeperkt vast bellen voor slechts € 17,50 in Nederland inclusief toestel.

Het intranet van uw bedrijf

Incidentmanagement

U als bedrijf heeft te maken met klanten. Indien een klant een klacht/incident melding heeft, kunt u deze aanmelden doormiddel van een ticket. In een overzichtelijk geheel heeft u alle aspecten van de klacht of het incident staan. Uw klanten kunnen precies het proces van de werkzaamheden volgen. Hierdoor heeft u een overzichtelijk geheel van alle klachten/incidenten en kunt u precies zien welke werkzaamheden tot dan toe zijn uitgevoerd.
 

Projectmanagement

Soluta biedt u de mogelijkheid om te werken met projecten. De medewerkers die gezamenlijk aan een project werken, kunnen alle werkzaamheden binnen het project bijhouden. De voordelen hiervan zijn dat de medewerkers kunnen bekijken wat er tot nu toe is uitgevoerd. De directie kan zien hoeveel uur het project van de dagelijkse werkzaamheden inneemt en zij kunnen volgen welke werkzaamheden er zijn uitgevoerd. Na het afronden van een project, kan via Soluta het overzicht worden uitgeprint. Vanuit dit overzicht kunnen u en uw medewerkers reflecteren over het proces van het project.
 

Urenregistratie

Bij het aanmaken van een ticket of project moeten de werkzaamheden en uren bijgehouden worden. Algemene werkzaamheden kunnen de medewerkers in hun eigen uren registratie invullen. Het voordeel voor u als bedrijf is dat u altijd alle gewerkte uren in één overzicht heeft per medewerker. Hierdoor kunnen er nooit misverstanden ontstaan in de gewerkte uren van de medewerkers. Dit scheelt natuurlijk ook weer in de administratieve verwerking en kosten.